4th of april

Dagen i sig har vart cool lugn. Svenska, datalektion och franska läxförhör.
Var hemma vid 12. Då kollade jag igenom massa bilder och hittade snyggast bilden på sofie + hennes rocker gäng som hon träffade på "rockfesten" i forsmark. maj förra året. Den helgen glömer man inte på ett tag. Träffade verkligen alla olika personligheter som excisterar i hela sverige.
Nu är klockan sisådär runt halv 6. Hitills har jag handlat med far min och inte så mycket mer. Lyssnar på rhcp och funderar på om det blir en hemmakväll ikväll eller om man ska ta sig i kragen och hitta på något. Då kommer man bara fram till frågan om vad  ♣

Troligtvis blir jag sittandes här idag. Imorgon får jag träffa oka. Det är efterlängtat.
Ska köpa sojabönor? eller va det nu kallas.. skit gott, och inte så onyttigt heller. tummen upp!!
Kom på att mina jeans hänger ute på vädring hos mamma, vilket dom inte får göra för länge! Så.. om mamma ej kan åka hit med dom, så vet jag va jag ska göra ikväll. Promenera hem och hämta dom! Dvs promenera en jävligt lång bit.

men, hej! ♥

image60

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sara har en tvilling:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback