2 april

http://www.ditthoroskop.nu/se/index.htm

Tur
Satsa försiktigt just nu på spel. Höga insatser riskerar att ge svidande förluster.
Hälsa
Idag är du verkligen hälsan personifierad. Andra avundas dig din sprudlande energi.
Ekonomi
Kanske oväntade pengar nu dyker upp. Lägg i hål som finns och spara resten.
Arbete
En hastig förändring på arbetet rubbar kanske dina cirklar, men snart inser du hur du kan utnyttja det inträffade.
Kärlek
Din påhittighet är stor idag och du vill överraska din partner med något utöver det vanliga. Om du gör det helhjärtat kommer det att uppskattas.
Relationer
Vissa av dina vänner kan idag visa upp ett dåligt humör och detta kan lätt smitta av sig. Det är kanske bäst om du försöker hålla dig litet för dig själv.



Dagen idag har vart, rent ut sagt, helt otroligt super duper mega jobbig.
Försov mig och vaknade på fel sida. Väl i skolan var det äcklig lunch och jois nämde något liknande som "sara jag känner att det är dags nu" och det kände jag med. Det orginella sur-hata skolmaten-mens humöret var nära, men räddaren i nöden som jag själv är så åt ja en hamburgare på mc donalds. Efter det mådde jag prima! Det var ganska tur annars hade jag aldrig klarat av dagen.
Väl på teorin så jobbade jag och jois på även fast det var as segt. Jag har bytt körlärare och bokat in lektion nästa vecka, och veckan efter. Min dag sumerad i ett nötskal.
Här ovan ser ni mitt personliga horoskåp (nästan) Stämmer ganska bra och jag tar till mig råden. Snart helg, wiho. Planer?

Hej då alla! ps. skön dag imorgon.. 11-14 puss!

en till ps. igår var det 1 april och jag lyckades lura en ända människa. Men det var rejält, totally värt det! .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback