livet är ett spel och om man inte hänger med är man efter

är du det eller?
wzup i helgen?
fest imorgon,
fest på lördag.
dock folk som bangar?
wzup med folket?

Dagen till ära innehöll det mesta av mina främsta intressen.
1. fotat med johanna & bodil
2. shoppat på stan med mamma
3. spelat gitarr och tränat inför min kusinbarns dop som jag ska få spela på om några veckor.

Nu väntas dock en sak jag helst skulle vilja skjuta upp. Plugg. Grejen är den att jag skulle ju kanske egentligen inte behöva plugga. Men känner att jag vill vara ute i "god tid" till provet som är på onsdag nästa vecka. Funderar dock på att skjuta upp det till imorgon, dagen då jag är ledig. Dagen då det blir vilt. Kvällen då sofie ska med mig + tjejerna på partaj! Saknat sofie. Johanna R med för den delen men hon vill inte med.

Varför vara så otrevlg hela tiden? Du själv som valt det så (dont) blame it on me, as akon would say.


När löven faller av och kvar är vi

image19

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shooo sara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback