Först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting. men ingenting är inget

Dagen  i sig har inget speciellt att bjuda på. Jag har dock inga läxor att göra så jag antar att det blir till att ta det lungt, kolla på tv osv.
Skolan idag var helt okej. Lite dåligt samvete för att jag typ aldrig är med på idrotten pga förkylningar, magvärk osv. Orkar bara inte.

Klockan är nu 17.35 och större delen av dagen har ju redan gått bort. Var nyligen ute och fotade och tog en promenad. Det var skönt. Riktigt varmt ute är det idag.
Har inte så mycket mer att tillägga just nu. Förhoppningsvis uppdaterar jag senare! kram

Okej! sanningen är den att jag hade inte tänkt mig nått långt blogginlägg nu för jag har ingenting att skriva ner. Mina tankar är rensade just för tillfället och jag är otroligt trött. Kan ju påminna mig själv och för er som är intreserade, att snart åker jag & sofie till thailand.. Längtar. snart fyller jag även år. Haha, dock i januari men snart snart.

Kollade nyss på en film som jag och mina vänner spelat in för en längre tid sen. Vi "lekte" scandal rockers och pratade om livet. puss

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback