en skugga ur mina drömmar

Inatt drömde jag en jätte konstig dröm, som på något sätt, ändå känns verklig. Själva storyn är ju totalt fantasifull ogrejer, men känns som om det är ett budskap i den..
Jag var påväg in i till hästarna för att mäta deras puls? jag, som personligen är rätt rädd för hästar mäter försiktigt pulsen, och går sedan iväg. Det fanns en speciell häst som följde efter mig och la huvudet på min axel. Jag blev självklart rädd och typ springer iväg osv. Slutar med att jag kollar på hästen, som nämligen har ett människo ansikte? Alltså.. grejen är den att jag ser ansiktet framför mig. Det känns bekant från någon film, nån fest.. jag vet inte? Kan inte koppla det. Hästen, eller människan visar sig vara en såndär "hälften häst, hälften människa". Varje kväll klockan 00.00 byter han "outfit". Jag blir kär i han. Han var visserligen några år äldre än mig, men ändå på några timmar har vi ett föhållandet och precis när jag kom på att fråga  -"vart bor du egentligen? så vaknar jag av att min mobil spelar muse - time is running out. Klockan visar sig vara läge för att gå upp. Jag klickar på znooze ihopp om att få sova lite till och lista ut vem mannen är, vart han bor. Kommer inte fram till något så där slutar min dröm.

Alltså.. man drömmer konstiga drömar osv men det var nå spciellt med denhär. Det som stör mig mest är att jag inte kan relatera något till den. Kanske en man som rider (eller åtminstone har någon kontakt med hästar), nån som är över 20 år som jag känner så pass väl att jag kan bygga upp ett föhållande under en dag i stallet? Någon som jag tagit avstånd från, men som visar sig vara helt okej på insidan?

Hela dagen har gått åt att tänka på denhär drömen för jag kan helt enkelt inte släppa det. Låter visserligen rätt sjukt men det är något.

"Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar? Vad det dig jag såg, när jag svor att aldrig glömma?" - Kent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback