Då var det dags igen, Sara cederborg fortfarande glassig men?

Tänkte att det var dags att börja blogga nu igen. Okej det är lika bra att erkänna det redan nu att jag är en usel bloggare, men jag gör mitt bästa, och förhoppningsvis är de det som räknas?

Hösten är här igen, vilket jag märker, och den för med sig alla dessa funderingar osv. Mina två bästa vänner har flyttat till örebro och jag har nyss, ensam, vart ute på en promenad i höstvädret. Det är väll antagligen det jag kommer ha för mig om dagarna. Plugga, blogga & träna? För der är nämligen slut med godisätandet mitt i veckan nu. Det fungerar inte längre..

Alltså frågan är ju den, är det ens någon som läser min blogg? Skriver jag för mitt eget skrivandes skull, eller för någon intreserad carl, 36?
Lär man väl märka så småningom. Som du/jag/ni ser så har jag bloggat ett tag, men haft ett längre uppehåll. Men nu är det dags att ta tag i dethär igen. Det är ju trotsallt en bra sysselsättning :*



image11

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag läser dig :*

2007-09-27 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback