tillbaka till samtiden

Då har äntligen kents nya album anlänt! Skivan kom på posten idag och kan klart nu säga att det var ingen besvikelse. Har hunnit lyssna igenom den ca 3 gånger nu och därmed fått mina favorit låtar. En av dom är Våga vara rädd.
Med en Inspirerad elektro pop har kent lyckats mer än väl, ännu en gång. Vad kunde man förvänta sig?

 



Annars idag så har jag vart med sofie. Det var riktigt kul att umgås med henne, inte gjort det på ett tag. Vi gick på stan en snabbis, sen gled hem till mig och bara tog det lungt. Vi var båda rätt så slitna så vi typ powernapa! haha
Efter det stack vi och repade med daisy & det var rätt kul det med. Denna helg är jag ensamhemma, vilket innebär ensamhet, men det ska nog gå att lösa :)

 

Kommentarer
Postat av: Tom

Jag personligen tycker kents nya skiva är tråkig, överproduverad och är lite besviken att dom ersatt din trummis med en trumm maskin..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback