the word is out

Peace out.
Menar du peace då eller.. alltså fred? Fred ut broder!
Varför skirver du peace? För att det är ett flashigt ord på engelska eller menaru verkligen fred?
Peace out brother! Fred ut broder! äre så?

På vägen hem efter skolan träffade jag selina. Det visade sig att vi både skulle till myrorna och "fynda". Jag hittade dock inget speciellt, en halsduk och en stickad tröja som kommer från H&M herr avdelning för ett ganska bra tag sen. Selina därimot shoppade loss, en riktigt satser där.
Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Lyssnat igenom tre the strokes skivor och två reagge skivor som jag lånat av johana! Det var sjukt nice.
Dagen i sig har vart rätt seg. Speciellt sista två timmars matte lektionen :<
Längtar till torsdag då ska jag äta spicy.

Kan du tänka dig va mycket god mat kan medföra?

 

På torsdag är det kanelbullens dag<3


                        image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback