red light

Du anar inte vad som hände mig igår. Alltså, det är nästan omöjligt. Jag och sofie var påväg att klä på oss för att åka till replokalen. I vår möss-låda tog jag fram en gammal basker jag brukade använda förrut. Tänkte att jag skulle skämta med sofie genom att ta fram den.. Jag tar tag i den och låter den vila på min hand. Sen sticker det till. Sjukt ont. Värre än tusen nålar. Jag blir inte rädd, tänkte att det låg en nål i mössan. 1 sekund senare tänker jag "en nål i mössan?" AH, slänger ner mössan på golvet och ut kryper en geting. En jävla geting den 12 oktober. Då kommer chocken. Jag, sara cederborg, har aldrig någonsin ever fått ett getingstick förrut. Så sker det nu, när det är som omöjligast.
Följden blev ett uppsvullet långfinger på vänster hand.

suprised, ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback