back in buissnes efter helgen

så att säga.

I helgen har jag stått i. Fan va man har stått i alltså. I fredags var det hässlö som gällde tillsammans med massa folks + att sofie följde med! :D Det var oförväntat kul där. Ägde dans golvet rätt mycket osv. Kvällen slutade med att jag typ spillde ner hela min väska med öl, inklusive sakerna som låg i så avslutade med mc donalds på stan sen hem och tvätt av stuffsen mitt i natten. gillart

Dagen där på var det time to party igen. Klassfest hos selina stod på schemat. Började med att jag gick över till mormor och morfar och åt mat o träffade släkten. Vl framme hos selina drog det igång, folk rulla in och folk rullaut osv. Jag och johanna tog "nattvarden" av selina. :> Eh..  epma jag & jois åt upp deras fylle mat hehe, förlåt. Johanna fick typ 2 pizzaslizar men hon sa själv att hon kunde äta 2 pizzor. På fyllan blev det snack om att starta upp ett band med emelie mfl. Och jag ska se till att det slår igenom. Dock bara jag och empa som kan lira instrument men det ska ju självklart gå att lösa! mer snack om det blev idag i skolan och vi har väl inte kommit fram till så mycket mer än att vi ska spela musik med drag i.. vi ska ha ett namn någon aldrig skulle kunna komma på. Vi ska erövra världen!

Sara: ja, men emelie du kan sjunga & spela piano... Johanna vad vill du spela?
Johanna: eh.. ja veane spelar ingen roll bara jag får va med! :D vi kommer bli kända!
typ.

Rusha igenom tisdag & onsdag då, för sen på torsdag blir det fan spicy hot! längtar sönder! :)
Nu ska jag kanske plugga lite mer historia? och typ.. äta lite godis kanske. Hade fan bodypump idag och det var sjukt jobbigt. Men tack vare emelie inspirationskälla "sälen" så klarade vi det. hejpa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah sälen xD men Biancas ljudeffekter va endå bäst! XD

Postat av: Emelie

orka mig jag råkade länka till felblogg xD

2007-10-01 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback