27 dagar

Okej, här uppdaterar jag med jämna mellanrum.
Nu börjar nedräkningen till thailad dra ihop sig, bara 27 dagar kvar. Har räknar ner från i sommras, då det var 170 dagar kvar, dock så var jag inte så aktiv i räknandet utan la märke till var tione dag typ. Men nu räknas varje dag.
Sjukt snabbt tiden har gått. Beställde resan i februari förra året, och snart bär det av.

Idag kom det annars sjukt mycket snö<3 Så himla mysigt.
Imorgon blir det troligtvis iväg till tillberga? på 20års fest. Vi får se, vi får se.

Nyss spelat lite gitarr, ganska soft va. Känns ju rätt dött här.. och överallt, så tror jag går och sover snart!
Förövrigt så har mina converse kommit. Kände att jag var i behov att ett par nya svarta eftersom dom gamla var så trashade. Sedan har jag fixat ett par vinterstövlar for free. Dock lite små, vilket resulterade i skavsårs blåsan jag fick idag efter promenaden till ica. Kanske blir det bättre när man gått in dom, kanske inte.

Så.. godnatt sverige.

image32


Kommentarer
Postat av: Emelie

ha sånna hära tunnstrumpor typ nylonisarn i skorna så blire nog bra, du vet sånna som kärrningar har ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback