18 dagar kvar

Idag är det nog den mest segaste dagen jag vart med om.
Så jävla trött man är, vilket resulterade i att jag försov mig. Och nu är det meningen att jag ska dra och ha badminton på bellevue, som ligger ganska långt bort från mig. Orkar man? Tveksamt.
Jag tror jag skippar det, och glider till skolan vid 1. :<

Ikväll vet jag att en teorilektion väntas. Johanna och jag ligger i somfan nu. jobbigt..
Vet också att kl. 21.00 är det 2 and ½ man på tv6. Lätt, sen lite popcorn på det?

Helt jävla slut i kroppen jag är.. ändå har jag inte gjort något speciellt i helgen?
Aja.. plugga lite nu kanske?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

meen de är luungt du drar ju till thailand på lite rehab snart så ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback