repning idag.

Skulle det blivit. Men det blev inte så. Eller, på sätt och vis blev det så ^^ johanna ska komma över hit till mig, snart! Lira lite gitarr och sätta en melodi till en text hon skrev i sommras. Jag tror nog det ska bli bra.
Sen har jag funderat. Vi måste typ göra en "without you" låt till. För den låten, är helt enkelt bäst. Linnea sa det idag. " den sätter sig i huvudet så sjunger man på den jätte ofta" Och det är det man ska tillverka. Låtar som folk får på hjärnan, och låtar dom inte kan släppa. Typ, Radio låtar. Dock så kan dom uppfattas dryga av vissa, men oftast bra.

Jag vet inte vad jag ska mig till. Så himmla mycket just nu med skolan. Plugg varje dag, och inte 30 minuter, utan det sträcker sig mellan 2-4 h läxläsning. Det tar kål på mig. Men stark som man är, så klarar man det. Jag menar, har man gått i 9x på nybyggeskolan i 3 år, då är dethär ingen lek. Därimot är franskalektionerna lite skillnad gämnfört med gunborgs. fniss!

där kommer vi stå en vacker dag.

sahara hotnights

Kommentarer
Postat av: you'll never know.

sahara hotnights (L)

2006-10-17 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback