plugg.

Är det så himmla mycket av just nu. Vore skönt att bara slippa allt en dag, inte ens behöva tänka på något som har med skolan att göra. Det ska jag faktiskt få göra imorgon, på sätt och vis. alltså, ska till örebro rockgymnasium. Men kommer ju fortfarande få dubbelt så mycket plugg, eftersom jag missar rätt mycket i skolan, så det är tungt. fast ser fortfarande fram emot imorgon. :) det blir skitakul.

Somsagt, idag har jag inte gjort så mycket mer än att pluggat. Det är typ mitt liv justnu. Plugg in my heart. Speciellt såhär inför höstlovet. Det ska bli så jävla skönt med lov. Liksom, åh. Då ska jag verkligen ta vara på min lediga tid. Försöka göra så mycket som möjligt, men samtidigt så lite. Vore skönt att bara inte göra någoting någon dag, någon gång. Sen blir det mycket tid till repningen, tacka gud för det. Blev ju inge rep alls i tisdags. Så nu på fredag kör vi igån igen. Längtar. Och gud så mycket inspiration vi kommer få imorgon. Längtar ;>

Vad ska man annars säga. Jag vet inte riktigt om jag vill, eller om det är värt. Kanske inte ens intressant heller. vilket som. Vet inte om jag orkar skriva ner hur jag mår. Dock för att det blir mycket text. status. Men jag klarar mig. Nu ska jag konsentrera mig på skolan sista veckan innan lovet.

Kommentarer
Postat av: linnéa

det är bara att kämpa! :P uh

2006-10-18 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback