Örebro Rockgymnasie.

Vilken underbart fin skola. Om man nu kan kalla det. Okej, det är en skola. Men det såg det verkligen inte ut som, och lektionerna .. dom var som en lek. Man lärde sig as mycket, och allt var intressant, verkligen! Trodde aldrig att jag skulle utrycka mig så om en skola. tihi ;>

Alla var verkligen as trevliga, och björn gjorde min dag till en dag fylld med ös och röj. Seriöst, du är så jävla otroligt bra på din grej! Ser fan nästan upp till dig, jag har så jävla mycket att lära mig av dig. Så du måste, jag ber dig :)

btw, så ringde björn mig nyss! Han var typ i örebro. På skolan. Lyssna här, dom var liksom i skolan halv 12 en fredagskväll. För det får man. Man får repa där. Man får låna studion. Man får äta om man vill. Så jävla soft! jag dör.

Nu vill man bara dit, börja imorrn. Jag vet att det är lördag, men det kvittar. Så himmla intressant.
Och jag hade jävligt kul igår. Jävligt många bra band som lirade. Och björn är bara så otroligt skön. Bjuder verkligen på sig själv. Det uppskattar man så mycket.

Känns som om jag typ suttit här och motiverat varför Björn är bra. Okej, kanske jag har gjort. Men den mannen alltså, han är en klass för sig. ge mig!

Sedan så repade vi idah. och tro mig, det har aldrig gått såhär bra. Det måste vart för besöket på örebro rockgymnasie som förde med sig talanger. Vi var bäst idag i replokalen. Så jävla taggade. Jag såg också att Warre hade skrivit ett lite medelande på väggen till mig. "Hej Sara // Warre " Det var jätte kul. inte så att jag typ höll på att garva ihjäl mig så, men ni förstår. Vill också uppmana dig Warre, om att du ska hålla utkik där på väggen // Kungen.

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Har ju iofs mina funderingar om vad jag tror kommer hända. Men förhoppningsvis så händer det inte. Vill inte softa en till helg. Nu vill jag ut! Typ, träffa folk. Känner mig så ensam, elr. Fan va dum jag är! Jag är inte ens ensam. Bara känns så ibland typ.

Aja, det jag ville komma fram till är att Björn är min idol, och jag ska fanimej lösa allt dethär med dedär skolan. Och det som sker, blir bäst. Hirråp! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback