Måste börja hända något nu.

Speciellt på helgerna. Har typ "softat" varje helg under hela min gymansie skol gång. Okej, vissa ggr har jar vart ute och träffat folk, men inte så att jag haft hyper kul. I helgen så repade vi och det gick super bra! sen i lördags var jag på fest hos folke, & avslutade det med en fest på ormsberget hos Carro. Det var faktiskt rätt kul där!

Idag har jag städat mitt rum, och pluggat lite. Jag har likzåm tre prov nästa vecka. Tungt, jo tack jag vet. Eh, får se hur det går. Veckan efter det är det iaf lov! yippie. Och på lovet blir det massa spelningar jag ska på. 3 november är iaf bokat! unconditionals ska lira, mitt favorit band ;* haha!

glasses

Kommentarer
Postat av: linnéa

=D

2006-10-22 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback