all love is trouble, and it feels so cold and it feels like fire burning trough your soul

nikola sarcevic - love is trouble.

Helgen har vart jävligt händelserikt. Liksom, så typiskt att allt ska hända samtidigt. Det kommer vissa helger då det är skit dött, och sen dom helger det inte finns något hål alls.
I fredags repade jag, visst det gick helt okej. Sofie var ju borta så hade ingen trummis, men jag tror vi är redo för inspelningen imorgon.
Igår, lördag var jag på culturen. Björn lirade. Och sedan fakie4nothing. Dom var as bra, och det gick skita fint också! Efter det bärde det av upp till paula. Lite efterfest på det hela, men var rätt segt. Så, jag och linnea drog vidare till råby där warre var. &Emma fyllde år igår, grattis i efterskott! =)

Idag fick jag även en otroligt bra låt från björn. Han har skrivit den själv, och den heter Era barn. Man blir nästan tårögd när man hör den. så jävla bra! seriöst, jag avgudar fan björn. du är fan den grymmaste människan jag någonsin stött på, keep going.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback