vinter noll

Haft ett otroligt bra höst lov. jo verkligen! Jag tror inte jag haft såhär fullt upp något lov förr. Jag har stått i varje dag känns det som! Under måndagen spelade vi in i vlt huset. I tisdags var jag i sala och festade. Och var även där lite under onsdagen. På kvällen blev det softination med johanna. Torsdagen spenderade jag med min far, bror & min farmor. Var i eskilstuna, där jag även köpte en ny jacka & tappade bort min vackra "vita" sjal. ( som egentligen hade färgats till beigh ) Fredag, då blev det spelningar på kulturen med tjejorna & warre o co var också med på ett hörn! det var skoj. Mitt efterlängtade band, The Unconditionals lirade. Dom var bra. Jesper är min idol. men det var lite synd, att dom inte kunde lira Time for heroes. Men jag fick en förklaring till det sen, " vi har inte övat på den över tre månader " - godtages!
I lördags åkte jag och johanna till vårat andra hem, kungsör. Alltid lika trevligt där hemma hos pirrko&pekka. Vi kom dit, åt en bit mat, fixade oss och begav oss ut. Träffade på tobbe&lucas, som sedan körde oss vidare hem till putte, där det var fest. Skoj som fan, trevligt folk osv. Axel kom förbi :) en riktig fransman dedär, ojoj. Och sen var tony där. menmen.
Kvällen slutade fint, mycket fint. Sen lite gitarr lirande blev det med. Följde med Church on sunday till deras replokal! Söndagen återstod och då blev det pluggis tajm. Mamma kom och hämtade oss och vi for hem. Inte för att jag pluggade men känns ändå bra att berätta att jag tänkte göra det! btw. så har jag prov i idrott imorgon. skumt.

Jajustja, påtal om imorgon. Linnea ska lira på carlforska då! hihi =) Hon fick hoppa in i The Pailents där dom behövde en keyboardnisst. ( eller vad man nu säger, tihi ) Ser fram emot spelningen imorgon. Alltså, Carlforska scenen klockan 19:00. Be there!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha linnéa vad har hon gett sig in på ;p nee men hoppas det går bra förna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback