Sing some songs.

For me, my dear.
Igår skrev jag faktiskt en låt. Fast den blev inte så seriös. Den är på svenska. Jag tror, att jag tillsammans med linnea, ska ha ett litet sidoprojekt. Eller johanna. mayby båda. får se :)

Annars så rullar det på. Måste fan ta tag i mitt liv nu. Okej, som om jag inte gjort det förr då. jo självklart. Menar bara på att det fungerar ju inte att gå runt och deppa över saker som aldrig kommer att förändrats, även hur mycket man än vill det. So, let's try to move on now.  Svårt, tungt & förjävligt typ.

Jag är trött.
sofie  - vad har jag sagt om att sova?!?!
sara - eh.. det gör man i graven?
sofie - BRA SARA!

Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar? Vad det dig jag såg, när jag svor att aldrig glömma? - Kent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback