:<

Alltså, jag är rätt kass på att uppdatera min blogg. Jag är nog mest lat. ;>

Helgen dåra, den har vart fullpackad. Tro mig. Gårdbandsfestivalen ye! Så jävla mycket ös vare. speciellt på jeppas spelning, unconditionals. min förebild, min idol. Jag dör. jag, sofie&linne öste som fan. incl. krippan&Thalleman. HAHA! det var fett jävla skoj.

Sedan blev det massa andra band, såg major scandals. Där jag lyckades få mig en trumm pinne. trummis kasta ut den, och jag tog den. ska dock låna ut den till sofie när vi lirar, hoppas på att den ger oss tur. efter giget kommer dom fram till os, och vi får varssin demo. tack ;*

Kvällen slutar ännu bättre. Vi håller till i "chill-rummet" och chillar och lyssnar och kollar på "open mic" dvs. öppen mic där vem som helst får lira. Warre&Benke bestämmer sig för att lira time for heroes, och det gick as bra! jag blev jätte sugen jag med. Och jag tvingade linnea att medverka. Eftersom hon är ett sånt stor fan av oss, Daisy Thrill så kunde hon våran debut låt - without you. Så jag och linnea lirade den tillsammans! Akustisk gitarr, och sång. På en scen. framför massa folk. det var hur kul som helst! Gick as bra också. nu är jag värsta pepp på att lira med bandet. Vill ha spelning.

Jag kom nyss hem från ingemansland. Kungsör. Jag älskar den staden. Men den väcker fina minnen, som övergår till en helt jävla deprimerande känsla.
Fast jag hade kul! jävligt kul. Var i slussen och repade med några, typ Church on sunday. Dom är jävligt bra. vi med, tihi! Kom rätt mycket folk till sist. det var skoj.
Sedan bärde det av upp till byn, där dom flesta var. Det var liksom kul men kändes typ dumt och stå där. Men jag & sofie drev som fan med nillie, swampish. Johanna and Matelius ;*
Och ja, tack tobias. För att du ställer upp och bryr dig. Vi vet att han är en stor tönt. Totalt störd och han kan verkligen inte tänka klart. Men något är det som gör att jag bryr mig. Och somsagt, jag hatar mig själv för det. Varför kan du inte bara vara du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback